Un projecte comunitari al Kavango

Teniem una mica més de 200 km des de Rundu fins al Ngepi Camp, un lloc que fa temps que vem reservar perquè tenen un projecte xulo de comunitat, sostenible, de respecte a la natura, … i amb sentit de l’humor. 

Hem fet dies de mooooolts quilòmetres. De fet, n’hem fet gairebé 3500 des que vem arribar, així que avui anava bé fer una mica de relax en un lloc agradable com prometia ser el Ngepi Camp.

Abans hem passar a fer benzina i a comprar quatre coses necessaries al Rundu. Sempre hi ha coses curioses a les ciutats també, però nosaltres seguim monotemàtics amb els animals…


El reciclatge de vehicles…



I després d’una infinita carretera recta, arribem al Ngepi. Amb allò del sentit de l’humor…






Val a dir que la piscina és un cubicle enreixat on banyar-se al riu amb certa seguretat que no t’hi trobaràs un hipopòtam o un cocodril.

Els serveis que tenim aquí al costat de la parcel·la:



No s’ha de patir per olors…





I si, només arribar i instal·lar-nos a la nostra parcel·la, la nº16, aquí els tenim!!
Entre 15 i 20 hipopòtams prenent el sol a l’altra riba del Kavango!! :)




I clar, agafes els binocles i comencen a sortir coses… com aquest facuquer (no sé si s’escriu així). De fet n’hem vist uns quants



I ocells, de tots tipus, mides i colors!! No donem a l’abast a fotografiar, mirar amb binocles, intentar identificar, i comentar com en son de vistosos, grossos, bonics, el so que fan,… que ja n’hem vist 5 més de diferents!!




Parcel·la 16, amb vistat als hipos del riu Kavango



I com que no n’hem tingut prou, hem encarregar un petit tour amb barca pel riu, a l’hora de la posta de sol. I clar,.. besties amunt, i bésties avall… que si cigonyes, que si oques, que si pescaires, martinets de mil formes i colors, els hipopòtams clar, que de tan en tant treuen orelles, ulls i nas, i fan una bufada d’aire com si fossin orques. I PATAPAM!! Quan jo ja donava per descartat veure un cocodril, perquè resulta que fa massa fred aquesta època de l’any….




Ha sortit viu l’ocell. Tots hem patit fort… el guia ha dit que només mengen peix! Buff…




I un fotimé d’abellarols multicolor!!



I aquests dels xaletets, que pobres els hi hem tallat una mica el rotllo amb les nostres càmeres i binocles…



I quan ja enfilavem la tornada cap al Ngepi…



Va home vaaaaaaaa!!! La manada d’elefants ENORME, decideix anar a beure aigua!! Cullona, fins i tot el guia ens ha dit que hem estat de molta llet avui!! BRAVO!!






D’entrada n’he comptat 27, però llavors uns quants marxaven i d’entre els arbres n’apareixia un grup nou, i allò no s’acabava mai!! I fins i tot n’hem vist un de minúscul!! I hem acabat marxant perquè ja arrivabem de tard i fosc al Ngepi, on haviem encarregat per sopar, a les 19h. A celebrar-ho tot plegat, que el dia s’ho mereix! Amb vistes al Kavango, i sota una llum de querosè!





Ara us escric des de la parcel·la, on anem sentint els hipopòtams com ronquen, les mil i una bésties que viuen aquí, que tenen unes melodies molt armonioses totes plegades. Vaig plegant veles, a passar per “la trona” i a dormir, que fot una fresca de mil dimonis :)










Comentaris

  1. August! quina cara de felicitat!!! com m'agrada que aneu fent bingo a tot arreu on passeu, en la vista d'animals!

    ResponElimina
  2. He descuidat la lectura aquests dos dies, però la reentreé ha estat molt bona.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Wa Lalapo Namíbia!

La vida diaria de la gent real i una bona arribada a Waterberg Plateau

Brandberg & the White Lady