Windhoek i la gastronomia de caça
Ahir al vespre vem sopar al rooftop de l’hotel. Cap problema, perquè els què ens coneixeu sabeu que som fanàtics dels rooftops des que els vem descobrir els primers viatges junts (Londres, Marroc, Índia,…). Tot i així, la intenció era anar al Joe’s Beerhouse, que és un clàssic per anar a menjar carn de caça. Hem començat el dia al Namibia Craft Center, un edifici que acull a artesans de diferents zones i on es poden fer algunes compres molt interessants de coses més clàssiques i peces més curioses, innovadores, creatives. Primer de tot hem esmorzat. L’edifici inclou una cafeteria restaurant amb uns pastissos, pastes i opcions molt interessants. Un bon cafè latte de màquina amb molta espuma! Quin goig quan fa tants dies que prens cafè soluble! :) Ha anat tot bastant rodat d’horaris perquè davant la decepció per no poder sopar al Joe’s Beerhouse, vem encarregar per dinar-hi avui. Hi hem anat d’hora, molt d’hora.. ja sabeu, aquests horaris més aviat europeitzats que portem. Però a mé...