Solitaire i el no res fins a les dunes
Hem anat tardot… haviem de païr l’entrecot i no ens hem llevat fins allà a les 8. També, teniem al costat un corral de gallines on 3 galls s’han dedicat a fer un “Eufòria” des de molt d’hora aquesta matinada. El gall novell ha donat el “cante” a base de bé. Hem passat per recepció a pagar la fusta d’ahir, i aprofitem per comentar la pressió dels pneumàtics. “El meu home, que solia conduir 3000 km mensuals, les porta sempre a 1,6 Bar”. 1,6 Bar és el què vem posar ahir a la sorra fina, i vem mirar de recuperar-les fins a 2,2 Bar quan en vem sortir. En tot cas, a Solitaire hi ha benzinera, ho revisarem allà amb un compressor com toca, perquè el nostre sembla que no vol funcionar…. :( Aprofitem per demanar per la festa d’ahir. La propietària (una noia de mitjana edat blanca), ens comentava ahir que tenien una festa de l’església. Tan a l’August com a mi ens recorda molt tot plegat als nostres temps als Estats Units. Suposem que, aquí, que tens el veí més proper a 15 o 20 quilòmetres c...