Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: juliol, 2022

Solitaire i el no res fins a les dunes

Imatge
Hem anat tardot… haviem de païr l’entrecot i no ens hem llevat fins allà a les 8. També, teniem al costat un corral de gallines on 3 galls s’han dedicat a fer un “Eufòria” des de molt d’hora aquesta matinada. El gall novell ha donat el “cante” a base de bé. Hem passat per recepció a pagar la fusta d’ahir, i aprofitem per comentar la pressió dels pneumàtics. “El meu home, que solia conduir 3000 km mensuals, les porta sempre a 1,6 Bar”. 1,6 Bar és el què vem posar ahir a la sorra fina, i vem mirar de recuperar-les fins a 2,2 Bar quan en vem sortir. En tot cas, a Solitaire hi ha benzinera, ho revisarem allà amb un compressor com toca, perquè el nostre sembla que no vol funcionar….  :( Aprofitem per demanar per la festa d’ahir. La propietària (una noia de mitjana edat blanca), ens comentava ahir que tenien una festa de l’església. Tan a l’August com a mi ens recorda molt tot plegat als nostres temps als Estats Units. Suposem que, aquí, que tens el veí més proper a 15 o 20 quilòmetres c...

Sossusvlei i Deadvlei amb amplituds tèrmiques notables

Imatge
Ens hem llevat a 3ºC a Sesriem a les 6:30h. Val a dir que haviem anat a dormir poc després de les 21h, així que l’espectativa no era precisament dormir fins a les 12h. Però tampoc era l’espectativa llevar-se a 3ºC, comptant que dormim en una mena de tela rígida sobre un vehicle a motor, però en definitiva, a la puta rue. Jo no he tingut fred, bé, a la cara si, al cap, a l’orella que no estava planxant amb el coixí. L’August si que ha tingut fred. Per la propera nit haurem de reforçar el tema mitjons, i jo penso que em posaré el buff al cap, i que em tapi les orelles. Bé, sobre la marxa. Avui si que hem vist la sortida de sol mentre ens preparavem un Jacobs soluble amb el camping gas. Quina rasca. Jo tinc els dits com l’home “d’hojalata” del Mago de Oz, i l’August es fa creus de com pot ser l’home de neu que és, i tenir els dits de cartró en aquestes circumstàncies… Com que no acaba d’acompanyar quedar-se a “pul·lular”, decidim fer cap al recinte del Parc del Namib, concretament de Soss...