Wa Lalapo Namíbia!

Wa Lalapo Namíbia!
 



Aquest any canviem de continent! 

Àfrica és una assignatura pendent (amb excepció del Marroc que vam visitar al 2008) i Namíbia ens ha semblat una magnífica porta d'entrada. Estem convençuts que serà un viatge excepcional, i confiem que assolirem sense problemes les expectatives, que son conèixer la variadíssima fauna africana, els seus deserts, les carreteres infinites, la seva història i les seves gents.

Si no hi ha res de nou, del 28 de juliol al 15 d'agost, us n'aniré fent 5 cèntims a la meva manera, com sempre, pels qui tingueu ganes de llegir-ho.




*Wa Lalapo = Hola , en Oshiwambo




Comentaris