Wa Lalapo Namíbia!
Wa Lalapo Namíbia!
Aquest any canviem de continent!
Àfrica és una assignatura pendent (amb excepció del Marroc que vam visitar al 2008) i Namíbia ens ha semblat una magnífica porta d'entrada. Estem convençuts que serà un viatge excepcional, i confiem que assolirem sense problemes les expectatives, que son conèixer la variadíssima fauna africana, els seus deserts, les carreteres infinites, la seva història i les seves gents.
*Wa Lalapo = Hola , en Oshiwambo

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada